Gyakran Ismételt Kérdések
Megrendelés
Hogyan rendelhetek?
Webáruházunkon keresztül bármikor lehetősége van megrendelést leadni regisztrált felhasználóként vagy regisztráció nélkül. Bővebb információt erről az ÁSZF-ben talál.
Honnan tudom, hogy sikeres volt a rendelésem?
A megrendelés elküldése után egy automatikusan e-mail üzenetben visszaigazolást küldünk Önnek a rendelése részleteiről. A saját fiókjukon belül bármikor lehetőségük van arra, hogy a rendelésének aktuális státuszát megtekintse.
Amennyiben a megrendelés leadásától számított 30 percen belül nem kapja meg a visszaigazolást a rendeléséről, úgy kérjük, ellenőrizze e-mail fiókjának Levélszemét/SPAM mappáját is vagy vegye fel velünk a kapcsolatot az info [kukac] euhome.hu címen.
Módosíthatom utólag a rendelésem?
Ha Ön a már leadott rendelését módosítani vagy törölni szeretné, küldje el az erre vonatkozó kérést e-mailben, és mi módosítjuk vagy töröljük a rendelést. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ha a termék kifizetése megtörtént, nem áll módunkban a rendelést módosítani vagy törölni.
Szállítás
Hogyan jut el a csomagom hozzám?
A megrendelt termékeket a GLS és a DPD futárszolgálat szállítja házhoz a megrendelés során megadott magyarországi címre munkaidőben 8:00 - 17:00 között.
Nyomon tudom követni, hol tart a csomagom?
Miután rendelését átadtuk a futárszolgálatnak, a rendelésnél megadott e-mail címére küldjük ki üzenetben a nyomkövetéshez szükséges csomagszámot a webáruház rendszerén keresztül.
Mennyi a szállítási idő?
A legtöbb megrendelést a beérkezéstől számított 48 órán belül feldolgozzuk és átadjuk raktárunkból a kiszállítást végző partnercégnek (GLS és DPD). A rendelések a raktár elhagyásától számítva általában 5-7 munkanap alatt érkeznek meg. Előfordulhat, hogy rajtunk kívül álló okok miatt meghosszabbodik a kiszállítási idő. Erről minden esetben tájékoztatjuk Önt a megadott email címén keresztül. Amennyiben nagyobb csomagot vagy több terméket rendelt, előfordulhat, hogy rendelése több részletben kerül kiszállításra. Ebben az esetben a szállítási határidő változhat. Ha bármilyen kérdése van ezzel kapcsolatban, kérjük vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatukkal az info [kukac] euhome.hu címen.
Fizetés
Hogyan fizethetek?
Webáruházunkban banki átutalással és bankkártyával is fizethet. Amennyiben a banki előreutalás opciót választotta, a rendszer automatikusan elküldi a rendelés visszaigazoló e-mailben az átutaláshoz szükséges a banki adatokat és instrukciókat.
Lehetőség van utánvételes fizetésre is néhány szőnyeg termék esetében. Ezt az opciót a megrendelés leadása folyamatnál a rendszerünk automatikusan felkínálja Önnek. Amennyiben nem látja ezt a fizetési lehetőséget, abban az esetben kizárólag a bankkártyás valamint az átutalásos fizetési móddal tudja megrendelni a terméket.
A csomagját az összeg beérkezése után adjuk át a futárszolgálatnak.
Kapok számlát a vásárlásról?
Igen. Minden vásárlásról ÁFA-s számlát állítunk ki, amelyet e-mailben küldünk el Önnek.
Garancia és elállás
Van a termékekre jótállás?
Igen. Termékeinkre jótállás vonatkozik a jogszabályoknak megfelelően, amely a számla birtokában érvényesíthető.
A jótállás/garancia idejéről bővebben az ÁSZF-ben tájékozódhat.
Mikor állhatok el a vásárlástól?
Az áru átvételét követő 14 munkanapon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Ennek módjáról a Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet rendelkezik. Az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell visszajuttatnia. Amennyiben a visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követően hiánytalanul visszautaljuk az Ön által megadott számlaszámra. Elállás és visszaküldés előtt minden esetben vegye fel velünk a kapcsolatot az info [kukac] euhome.hu e-mail címen.
A termék visszaküldése csak abban az esetben lehetséges, ha a csomagolás teljes-, valamint a csomagolás és a termék az eredeti, nem használt állapotban van.
Átvétel után minden esetben ellenőrizze a csomag tartalmát. Amennyiben a csomag rongálódott vagy hiányos, vegye fel velünk a kapcsolatot az info [kukac] euhome.hu címen.